Reklamacje i zwroty
REKLAMACJA / ZWROT PRODUKTÓW INDYWIDUALNYCH
Produkty oferowane w sklepie są tworzone ręcznie. Każdy produkt jest inny, unikalny, niepowtarzalny. Dlatego też mogą występować delikatne różnice między produktami, wynikające z ich ręcznej produkcji. Z uwagi na to, że produkty wykonane są z drewna mogą posiadać sęki, drobne niedoskonałości i przebarwienia. Wszystkie tablice zamówione w sklepie są produktami tworzonymi pod klienta i traktowane są jako produkty indywidualne.
Zgodnie z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5. produkt na indywidualne zamówienie nie podlega wymianie. Nie przysługuje również prawo do odstąpienia od umowy.
Zdjęcia produktów są zdjęciami poglądowymi. Produkt końcowy może się nieznacznie różnić.
W przypadku posiadania przez produkty wad o charakterze niezgodności towaru z umową oraz opisem każdego z produktów na stronie weselnydetal.pl reklamację można złożyć elektroniczną, a następnie sprzedawca wskaże adres do zwrotu. Do przesyłki należy dołączyć dokument z opisem wad oraz dowód zakupu.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wyślemy produkt naprawiony lub nowy, a gdy okaże się to niemożliwe, zwrócimy pełną kwotę zapłaconą za towar.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji. Koszty wysyłki towaru w takim przypadku są bezzwrotne.
Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez sprzedawcę.
ODBIÓR PACZKI
Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia zaleca się sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
ZWROTY PRODUKTÓW GOTOWYCH
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz fakturę.
Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie nadany na podany przez Klienta numer konta. Zwrotowi podlegają tylko produkty wymienione poniżej: – tuby konfetti
– balony
–
–
–
–
W przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia towaru niepełnowartościowego lub zmienionego, sklep ma prawo potrącić kwotę w części lub w całości za obniżenie wartości towaru. Poziom potrącenia kwoty za towar zależeć będzie od stopnia zmiany, uszkodzenia czy jego zniszczenia.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Wszystkie skargi i zażalenia należy kierować na adres email: biuro@weselnydetal.pl